ما دو تا...
ما دو تا...
عاشقانه

میدونی اولین بار که ازم خواستی باهاتباشم... هیچ حسی نداشتم ...برام بیتفاوت بودی ..بودو نبودت برام فرقی نمیکرد...هروقت بهم توجه میکردی خوشحال نمیشدم ...هروقت بهم زنگ میزدی خوشحال نمیشدم..نمیدیدمت... بهم میگفتی وقتی باهاتم حس خوبی دارم من اون حسو نداشتم...



ولی الان نمیدونم چم شده...هر وقت میدیدمت دلم نمیلرزید...اجازه نمیدادم دستامو بگیری...حتی موقع حرف زدن تو چشمات نگاه نمیکردم...



ولی الان اوضاع فرق کرده ...سرشار از احساسم ...دلم میخواد همش تو چشمات نگاه کنم...دلم میخواد...



ممنونم از عشق...



نظرات شما عزیزان:

roya
ساعت20:14---18 ارديبهشت 1391


موج دریا
ساعت18:48---16 ارديبهشت 1391
سلام ایلیا جان مرسی اومدی و لینکم کردی
خوبه تواحساس و دلنوشته هات مارو شریک میکنی موفق باشیدوشاد


ارامگاه د ل
ساعت12:19---16 ارديبهشت 1391
سلام زیبا بود
موفق باشی
من اپم
خوشحال میشم نظرت رو درباره مطالبم بدونم


محسن
ساعت19:08---15 ارديبهشت 1391
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´ ¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´ ¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶ ¶´
´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶ ´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶ ´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ ´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶ ´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶ ´´
´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´ ´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط ایلیا |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.